-->

Cosimo Papandrea Mimmo Cavallaro Japri ssu barcuni, Japri ssu barcuni Testo, Japri ssu barcuni Mp3 da Scaricare

-->
-->
Download


Japri ssu barcuni - Cosimo Papandrea, Mimmo Cavallaro


Bella figghiola japri su barcuni
Chi sciavure de rosi e di gerani
Si nun ti viu perdu la ragiuni
Pe ttia mi fici servu de lu tu cani

Pe ttia mi fici servu de lu tu cani

Scinti, gioiuzza mia, che cà t’aspettu
cunsula lu mi cori i chissu luttu
vogliu morire supra lu tu pettu
pe ttia mi sperdu d inta lu munnu tuttu
pe ttia mi sperdu d inta lu munnu tuttu

Si nun mi vò a forza iu me preparu
E non mi dire no cà iu già moru
Teni lu core meo tenilu caru
Tenilu scigillatu comm l’oru

Su core batti coma nu tamburu
Se guardo nu momento e nun ci vidi
Ferma quannu ti dicu 2 paroli
Te voglio tantu bene e n mi cridi
Te voglio tantu bene e n mi cridi

Figghiola bella japri su barcuni
Chi sciavure de rosi e di gerani
Si nun ti viu perdu la ragiuni
Pe ttia mi fici servu de lu tu cani
Pe ttia mi fici servu de lu tu cani

Si nun mi vò a forza iu me preparu
E non mi dire no cà iu già moru
Teni lu core meo tenilu caru
Tenilu scigillatu comm l’oru
Tenilu scigillatu comm l’oru

Su core batti coma nu tamburu
Se guardo nu momento e nun ci vidi
Ferma quannu ti dicu 2 paroli
Te voglio tantu bene e n mi cridi
Te voglio tantu bene e n mi cridi

La Canzone Japri ssu barcuni è presente nel Cd Album


Nessun commento:

Posta un commento